2017. április 14., péntek

Angličan Andy Sullivan má jednorazový vedenia v polovici etapy v Dubaji

V tomto poslednom týždni sezóny európskej prehliadky nie sú len vedúci protagonisti Race do Dubaju, ktorí hrajú za vysoké stávky. Andy Sullivan prišiel na majstrovstvách DP World Tour ležiaci na 53. mieste vo svetovom rebríčku, vediac, že ​​skok v rámci 50 najlepších by mu zarobil miesto na budúci rok Majstrov, okrem iných lukratívnych výsad. Pre 29-ročného Angličana. Sullivan nedostal nič podobného úveru, ktorý si zaslúži za rok 2015, v ktorom dosiahol tri víťazstvá. Nikto iný v Európe takmer neurobil. Je nešťastné, že Sullivan sa v skutočnosti nenachádza v poradí podľa poradia zásluh, čo je dôsledok relatívne nízkych výhier na turnajoch, v ktorých zv íťazil.Iní s výrazne vyšším profilom by si s Sullivanom radne vymieňali záznamy.

Dlhšie uznanie môže prísť na Blízkom východe; Sullivan pridal piatok 66 k rovnakému výsledku od prvého dňa, čím sa premiestnil na 12 a podaril sa jednorazovým turnajovým vedením na polceste. Emiliano Grillo je druhý. Sullivan, ktorý minulý rok vyhral výlet do vesmíru s otvorenou dierou, teraz hrá na väčších stávkach.

"Myslím, že pre mňa nie je čas premýšľať o roku, ktorý som mal , "Povedal Sullivan. "Mám ešte ďalšie dve kola, než to urobím, potom je to koniec roka a je načase, aby som sa na veci zamyslel. Musím pracovať ešte dva dni a potom sa môžem oddýchnuť. "

Sullivanov príbeh je povznášajúci.Bol to police, odkladací zásobník na Asda vo veku 20, s jeho následným nárastom do golfovú aristokracie dôsledkom tvrdej práce a fantastický postoj. Sullivan sa hrá s úsmevom, bez ohľadu na situáciu.

"Je to môj sen a som vždy chcel urobiť," povedal. "Keď nemôžem vychutnať to, čo môžem užívať? Nevedel som si predstaviť robiť niečo iné. Takže ak nemôžem páčiť, tak by som najlepšie ísť a robiť niečo iné; vrátiť do stohovanie políc. "

Tridsať členové,Sulli armády'jsou po ich blízky priateľ tu.Sullivan bude dúfať, že slúži ako znamenie, že bol prítomný rovnaká skupina z Nuneaton, keď vyhral Portugal Masters v októbri. "Je to úplne úžasné, aby sa vedie po polceste v takej masívnej udalosť, je to neuveriteľné," dodal Sullivan. "Som len rád, že som to robím pred svojimi fanúšikmi, takže dúfajme, že môžem držať je šťastný víkend tak ako tak.

" Dali mi nasledovali tento rok a zakaždým asi šesť alebo sedem krát oni tam boli, som urobil celkom dobre. Takže myslím, že budem musieť začať platiť za ne prísť každý týždeň hneď. "

Grillo nebol rozptyľovaný byť sp� �rovaná s Rory McIlroy.23-ročný z Argentíny robil 64, čo je najnižšia koleso dňa, ktorý uvádzal osem birdie a žiadne klesol výstrely. Grillo vie, čo to znamená vyhrať, že tak urobili na PGA Tour v tomto roku.

McIlroy sa zdalo trochu frustrovaní s druhou 68, ktorý ho presunul do mínus osem. Severnej Ir zostáva obľúbenou vziať Race to Dubai titulu, ale nebude mať námetov svojou vlastnou cestou; V sedem Under, Justin Rose je challenger pre McIlroy v Order of Merit position.Ian Poulter hovorí role Tiger Woods Ryder Cup je šikovný ťah od USA Prečítajte si viac

"Som asi niekde medzi tretí a štvrtý rýchlostný stupeň, "povedal McIlroy. "Nie som dosť vystupovať na úrovni by som chcel.Ja to biť dobre, mám pocit, že som dávať to zlepšuje. Aj napriek tomu minul niekoľko šancí, ale dnes som sa vyškriabal dobre. Všetky aspekty mojej hry sú do značnej miery existuje. Je to len otázka je trochu účinnejšie. "

Na svojej prvej návšteve v Dubaji, americký Patrick Reed je na treťom mieste v deväť hodín pod. "Bránka bane prísť sem a hrať dobre Je to vždy," povedal Reed. "Cítim sa veľmi dobre s tým, ako som hral. Z posledných siedmich týždňoch som hral, ​​som skončil v top 10 päťkrát. Len som zavrel jeden von. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése